2015年7月26日 星期日

My first painting at Jansen Art Studio


My first painting at Jansen Art Studio.
I tried a different way to paint.
To be really free , no brush stroke.
To be honest, not easy for me .
I have to try not to be perfect , just used fingers mainly.
I did it in one hour , Dave said that I painted too slowly .
Ok, I can paint faster next painting.
I will do a better job later.
Go, go , go.........
這是我在David 工作室畫的第一件作品
試著用不同技法來作畫
要做到真正的隨性自由,不留下太多筆法
說真的,對我而言還是有些困難
我盡量不要畫得太完美,主要只使用手指作畫
雖然我只花了一小時完成,David還是覺得我畫太慢
好的,下幅畫會更快速
等會兒我會做得更好
加油,加油,加油.......
This is My first painting at Jansen Art Studio.



沒有留言:

How to paint rose 玫瑰職人學L4-彥蓁彩繪

這是我的彩繪書-玫瑰職人學裡面的其中一件作品 還有其他九件精彩作品 歡迎來信訂購或是直接上網喔 serina168@gmail.com https://hcc955.shop2000.com.tw/product/p32678878