2015年7月27日 星期一

When I first saw this painting on Facebook after David posted it

When I first saw this painting on Facebook after David posted it, I wrote to him and ask him if he would like to sell it ?
He did not want to sell actually.

For an artist , every painting like our child, we love them.
However David knows my students and friends loves art as well.
We talked a lot after I came here.
He decided to sell his favorite painting finally.
This huge beautiful painting is going to be collected to one of my friend.
Who can be so lucky to get it?
We will see............
當我第一眼看到David在臉書發表這件作品時
我寫信問他是否願意出售此作品
事實上他並不願意讓出
對藝術家而言,每件作品像自己的孩子一樣的珍愛
然而David知道我的學生和朋友們也熱愛藝術
當我抵達美國時有了些討論
他終於願意將最喜愛的作品出售
這件大型的驚人之作即將在近日公開讓有緣人收藏
到底會是那位幸運者呢?
讓我們拭目以待







沒有留言:

How to paint rose 玫瑰職人學L4-彥蓁彩繪

這是我的彩繪書-玫瑰職人學裡面的其中一件作品 還有其他九件精彩作品 歡迎來信訂購或是直接上網喔 serina168@gmail.com https://hcc955.shop2000.com.tw/product/p32678878