2015年8月5日 星期三

剛完成了兩小時的現場示範教學

I just finished my two hours demonstration .
I painted two paintings in two hours.
They were curious about what kind of paint I used.
So I explained the quality of Heritage acrylic paint, which we can do many different kind of techniques.
剛完成了兩小時的現場示範教學
在這兩小時我完成兩件約6F大小的作品
她們對我使用的顏料感到好奇
於是我解說Heritage壓克力顏料的品質,可以做出很多不同的技法和效果
Now I know I can teach in English with no problem.
About the seascape, I only used painting knife and finger.
They were so amazed about it,and enjoy it.
They ask me to summit that painting for next year.
I am very happy to teach here.
現在我知道自己可以用英語教學,沒有什麼問題
海景這件作品我只用畫刀和手指
她們覺得非常的不可思議,而且很喜歡我所示範的作品
很開心可以有在這裏教學的機會







沒有留言:

How to paint rose 玫瑰職人學L4-彥蓁彩繪

這是我的彩繪書-玫瑰職人學裡面的其中一件作品 還有其他九件精彩作品 歡迎來信訂購或是直接上網喔 serina168@gmail.com https://hcc955.shop2000.com.tw/product/p32678878