2015年8月6日 星期四

這是我在俄亥厄州彩繪大會正式教學的第一天

I had thirty - three students in the classroom.
這是我在俄亥厄州彩繪大會正式教學的第一天
有三十三位學員
I do enjoy teaching these lovely students.
They are not use to mixing colors,cause we only use six colors for this lesson.
So I spent some time to explain how to mix basic colors which we used for this lesson.
教這些可愛的學員是種享受
她們不習慣自行調色,這堂課我們只使用六個顏色
因此我花了些時間來解說,如何調出這堂課所需的基本色
It is a new technique for the students.
But fun to try .
I think most of them were doing fine .
對這些學生而言,這是新的技法
但很有趣,值得去嘗試
我認為每位學員都畫得很棒
Looking forward to seeing you next year.
You can do it better!
期待明年再與各位相會
你們一定可以畫得更好
















沒有留言:

How to paint rose 玫瑰職人學L4-彥蓁彩繪

這是我的彩繪書-玫瑰職人學裡面的其中一件作品 還有其他九件精彩作品 歡迎來信訂購或是直接上網喔 serina168@gmail.com https://hcc955.shop2000.com.tw/product/p32678878